Garderobs städ

Man tänker inte att de är så kul att städa garderoben, men de är de faktikt. Hitta mängder med kläder som jag totalt glömt bort att jag har, kläder som jag till och med kan ha i min storlek.

Är riktigt glad nu och har lite kläder att börja använda igen. Fast vore konstigt om jag inte haft så mycke kläder med tanke på att jag shoppa kläder för 15 000 förra sommaren och sen har det ju handlats efter de med.

De är sjukt genltigen va pengar man slänger på kläder som man nästan aldrig anväder, vissa kläder var till och med prislappen kvar på. Tänk jag hade kunnat köpa en skoter i stllet nästan=P Eller redan haft körkort? Näe de tror jag itne, det sitter bara i min lathet.

Ska fortsätta dona på lite här nu så jag blir klar någon gång.

Missie har fått gått ut nu för första gången sen hon kom hit, hon är ute en sväng sen kommer in och tittar till sen gå ut igen, sötisen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0