Skvallra inte!

Tidig kväll idag med=) Skönt som fan! Va as lugnt på kvällen, tror inte att vi hade en enda kund på sista halvtimmen.
Jag å Christian börja tidigt att städa och de är jag då glad för.

När jag kom cyklandes på infarten till lägenheten så vart jag mött av min lilla flicka, kom emot mej och ville in, sen va hon hur gossjuk som helst.



Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite körbok, känns som de är på tiden. Måste verkligen sätta fart nu. Å ni som läser min blogg, skvallra inte till mina föräldrar att jag boka halkbana. Tänkte fixa de här kortet och överraska dom=D

Så på fredag dra jag och lillebror, han erbjöd sej att skjutsa mej, s blir de hem till han och hämta lite saker sen käka världens godaste pizza i Söderhammn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0