Dags att vakna nu damen

Ligger i sängen och väntar på att damen i soffan ska vakna. Är tråkigt att ligga vaken själv. Knappt sove nå i natt, haft sån sjudundrans mensvärk så fy fan. Har lega å vride å vänt mej hela natten, inte veta hur jag ska ha lega för de gjort så ont. Skulle iväg å träna kl 7 men palla fan inte de med den värken. Ska slänga mej i duschen snart sen packa ihop lite kläder åxå så. Jag ska ju bege mej till skogen. Ska till hennan och träffa 2 av mina systerdöttrar Jenna och Rebecca:) även sugen att gå ner på pubkväll så få se vad emil säger om han är sugen kanske:) annars blir de kanske fiske lr nå, vad vet jag:)

Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

haft en bra dag?

2010-07-25 @ 23:08:50
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Linda Bäckman

Jadå, inte gjort mycke mer än städ å dona men. Sj då? =)

2010-07-29 @ 14:31:31
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0