Du är saknad<3

Skrev nyss med Toffe, han loggade in på msn. Du är saknad vännen kan jag lova!<3
Tycker du måste komma till Sverige å hälsa på snart, kanske att du kommer i höst=) Jag håller tummarna.

Håller på värmer på maten som jag hade kvar sen idag. Gott ska de bli=)

Å klockan börjar bli mycke med å jag har inte komme längre med städningen, skärpning Linda!
Fast vi skyller på dej Toffe=P Låter bra va? Hehe näe men så kul å höra från dej. Önskar jag haft pengar att komma å hälsa på dej. Men nån gång så läre jag fan de.

Jag skulle fan behöva damsuga  utomhus. Fortfarande glassplitter på backen ute sen du slog sönder rutan och gick in. Å smart som man är går man alltid barbota här utanför så man får titt som tätt glassplitter i fötterna.

Näe men nu jävlar är de skärpning! Städning sen får man se vad som händer. Skulle ha vare iväg å träna, man får väl se. Å sugen på dricka öl som fan men inge alls att dricka förutom likör 43.


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

2010-07-21 @ 21:30:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Linda Bäckman

Go kväll=)

Jo de är väl hyfsat. Med dej då?

2010-07-21 @ 21:47:01
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0