Ni räddade min natt

Igår hade jag verkligen en av mina sämre dagar. Vart så glad när ni kom igår, blev på så otroligt mycke bättre humör.
Fick besök av Emil (lillebror) och hans kompisar Tim, Felix och Joel. Dom tog en sväng ner på Ljusdal och sen dök dom in här, skapligt brydd jag vart. Kolla på ett avsnitt av "2 och en halv män" och dom drack kaffe.
Tror itne Tim va någon vidare expert på att göra kaffe, för första gången vart det as starkt och andra gången smaka det bara vatten=P

Kollade på lite fler avsnitt av "2 och en halv män" sen börja jag kolla på "Niko På väg mot stjärnorna". Verka varaen jätte söt film, jag som älskar barnfilmer.
Orkade inte se klart den igår så pausade och ska kolla klart på den idag men först så ska jag städa.

Tappade orken och energin igår till att göra de. Men ställde klockan på ringning i morse, fast hoppa upp 1½ timme senare ändå=P Inte van längre att kliva upp tidigt.

De är fan skitmysko nu! Jag drömmer aldrig, eller kommer aldrig ihåg att jag drömt något, men nu har jag drömt 2 eller 3 nätter i rad.

Jag på inte mitt bästa humör

Näe nu ska jag sätta fart med disk och städning så de blir beboligt här åxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0