Sjuka jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är så sjuk jävla omogen! Tror du att jag intte märker nån skillnad? Du är ju fan sjuk i huve! Besatt lr nå om inte annat!
Sitter å tjatar och försöker få bilder på en ch jag vägrar, sen sitter jag vid pappas data d'r de är inbyggd cam och då trycker du konstant på camen och vägrar acceptera att jag inte tänker visa mej. Ser inte en enda jävla anledning varför jag skulle visa mej för dej.
Du fortsätter att trycka å jag hela tiden nekar. Till slut börjar du fråga vem mitt ex va å sa att du sett han, fråga om han är förlovad och om hn har en tatto på armen. 2 min senare så kommer en förfrågan på msn där mitt ex efternamn står och visningsbilden är en tatto på tatton på armen.
Så fittan göra en ny msn, låtsas vara mitt ex och börjar tjata där och tror att han ska lyckas få se mej då. Störda jävel och han fattar inte att jag fattar att de är han och inte mitt ex.
Och de sjukaste är att han gick 1 klass över mej i Ramsjö, han prata aldrig direkt med mej, bara när jag va tillsammans med hans kompis men inte före lr efter. Å nu har han börja så här. Sen vill han träffas, å själv tror han att han lyckas när han håller på så här. Sjuka jävel!

Fattar inte i huve taget varför du skriver till mej. Jag dög aldrig då, så då behöver du inte skriva till mej nu hellerm och absolut inte så.

Och du tror jag inte märker någon skillnad på er. Jag va tillsammans med killen i 2 år och vet hur han skriver och jag vet hur du skriver. Du skrev lite väl för lika dina egna ord. Dessutom ringde jag Daniel och han hade då inte gjort någon ny m.m.

Är tillbaka i Ljusdal nu iaf, lite små skönt. Så jävla uttråkad i Hennan, mamma å pappa donar hela tiden och Emil är med Simone och kompisar så man sitter ensam.

Knäppte lite kort åt pappa idag på bilarna som han ska sätta ut på blocket. Ska sätta ut Volvon, Forden och Renaluten. Nån som är intresserad?

Näe nu ska jag städa å diska upp lite här sen ska jag nog hitta på nå med Annika, jag verkar vara saknad=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0