Underbar känsla

Är på riktigt bra humör nu=) Dagen börja inte lika bra, vakna med en en jävla huvevärk och världens mesvärk.
Men pallra mej ner på gymmet och fy fan va skönt. De är verkligen helt underbart att träna måste jag säga, fattar inte varför jag aldrig förr gjort de. Fast då höll jag väll igång ändå men ändå.
De är en sån skön känsla.

Klarade även av att springa mitt mål idag åxå. Inte orka springa de på flera månader men idag så, helt underbart, är super glad. Nu ka jag börja försöka om att kämpa till att göra en bättre tid på de.

För er kanske de inte är så långt men för mej som är tjock och otränad är de, de.

De stärker mej att klara, å en dag ska jag vara tillbaka i samma form som jag var en gång i tiden.

Nu ska jag käka lite sen ska jag och Sofie gå ner och kolla om de finns nån trevlig kryssning tills nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0