Hur kan man?

Hur tänker vissa? De förstår jag inte. Svartsjuk över saker som  ja, jag förstår inte. Ärväl ändå en jävla skillnad. Jag känner väl ändå som jag gör, ska jag styra om de å låtsas som annat lr? Hmm vissa tänker lite jävla egoistiskt och ja inte allt för smart och jag blir irriterad som fan på just den grejjen.

Igår va å mamma iväg till Bollnäs och shoppa lite. Vi skulle först ner på campingen och sola i Hennan men när vi kom ner va de ju apdåligt väder, molning och blåsigt. Jag lyckas övertala mamma om att vi skulle åka någonstans å shoppa så jag fick övningsköra lite.
Så vi hamna till slut i Bollnäs. Hitta lite små jocks och även lite kläder, riktigt nöjd.

När jag kom till Ljusdal vart jag as sugen på dricka nån öl. Tänkte dra till Hennan på pubkväll men vart inte så för Emme visste inte om han skulle orka så ringde Annika och vart impuls att vi skulle dricka.
Duscha och knata ner till henne och gjorde mej i ordning sen drog vi till Erica.
Hade väldigt trevligt, längsen vi va ut nu. Vart även Järnvägs men som vanligt nu för tiden tycker jag att de suger att gå utr på krogen. Känns som jag växt ifrån de. Helt annat å sitta på pubkväll, prata, lyssna på musik å ta nåra öl, de blir en helt annan stämning.

Känns iaf som jag växt ifrån sånna saker, att jag lekt klart. Tråkig tjej! Ja men de känns som jag festa loss tillräckligt under åren och jag vill starta ett nytt liv, önskar även jag kunde hitta någon och bilda familj och allt.
Men de känns som de är långt kvar tills dess.
Jag måste lyckas bygga upp mej själv innan jag kommer lyckas hitta någon och klara av att försöka seriöst.
Just nu är jag för osäker i mej själv och för långt nere för att klara av.
De skulle va någon med världens längsta stubin ist som hade ett sjudundrans jävla tålamod. För jag kan va så jäkla velig, jag kan bete mej som ett svin, mitt humör kan ändras över en sekund och jag misstolkar saker jätte lätt i de skicket jag är i nu.
Men jag vet inte längre hur jag ska växa och bygga upp mej. Känns som jag tappa orken helt, energin har försvunnit och jag vet inte längre om de är värt att försöka.

A iaf kvällen/natten sluta med efterfest på 4-5 pers. Ena kände nog sej aningen utanför och drog till slut. Stackarn men va fan. Han snodde fan mina öl å. Är man snäll och bjuder på en halv så dricker han upp den sen när jag vänder mej bort så snor han den andra och dricker upp den med så jafg vart utan själv.

Imorse vart jag bjuden på frukost av Annika, macka och cola. Sen drog jag iväg och bada med Jonas, Tessan och Jocke på Nore. Frös som fan gjorde jag och satan va mitt hår blev sandigt. Vart lite sandkrig och dom skulle ju så klart häva de mesta i mitt uppsatta, tupperade, spayade hår.

När jag kom hem så va de duschen som gällde sen ner till Annika igen. Hon va/är barnvakt åt lille Elias, satan vilken underbart söt och go unge. Skulle sitta å va med mej hela tiden. Skulle Annika göra något så va de jag som skulle måsta göra de.

Har vräkt i oss chips och varma mackor ikväll och kolla på lite filmer och nu ska vi när som helst lägga oss och sova. Inte direkt trött å har fullt med tankar i huve men man får väl försöka somna ändå.

Tack till er som finns här för mej<3 Men känner inte att jag orkar prata med någon alls om hur jag mår, har börja stänga in allt för mej själv och vet inte om de är bättre lr sämre.
Ledsen att jag stöter bort er men har inte orken. Ha tålamod med mej! Jag vill inte mista er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0