De trodde jag inte

Ställde klockan på ringning i morse, orkade inte kliva upp, men nu en timme senare är jag uppe.

Ringde nyss pappa  hörde va de skulle kosta å försäkra bilen å allt, så jag vet hur mycke jag ska flytta över. Bestämde mej för att betala hela försäkringen på en å samma gång, skönast de!

Trodde de skulle va piss väder idag med take på hur de va igår när jag jobba men näe då, ståralnde sol. Helt underbart och jag är ledig=)
Ska dona på lite sen ska jag ta på mej bikinin och lägga mej å sola i slänten, försöka få lite färg.

Va mer som händer idag har jag ingen aning om, mer än att städa då. Allt måste va klart om en vecka för då kommer gänget, å jävlar va kul vi ska ha tjejer!

Jag 

Näe nu ska jag dona på lite så jag hinner ut i solen sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0