Missat larm

Ställde klockan på ringning både igår och idag så har inte blive mycke sömn, lite trött och de kommer väl kännas ikväll kan jag tänka mej.

V å luncha med Annika igår på Märtas, kände mej så stolt och duktig! Jag köpte inte toastskagen med strips, jag tog ist sallads buffé och ist för cola tog jag kolsyrat vatten. Sen tänkte vi fika efter men vi sket i de, va så mätt ändå sen kände jag samvente sa emot. Även när mamma kom så fråga hon om jag ville ha korv med bröd men skippade brödet.

Börjar få in de här och d är skönt, visst jag har fuska flera gånger men ändå har jag gått ner. Vart 3 kg förra veckan å 1 kg än så länge den här veckan. Fast med ikväll så går jag väl upp.

Jag, Carola, Sofie, Erika och Åse ska ju på Torön ikväll. Först singstar hos mej sen vidare å tjöcka i oss å sjunga på Torön. Ska bli riktigt skoj! Längtar som fan tills kl 5 när dom kommer.

Är nästan helt klar med lägenheten, bara lite små saker kvar som ska in i hyllan, och bordet ska in från förådet. Vart bra så här tyckte jag, mycke bättre, å vart större på nå sätt.

Efter jag å Annika käka igår så gick vi å shoppa lite, lr jag shoppa mn hon gick med mej. Köpte parfym och sminka på parfyshoppen sen så köpte jag 2 klänningar lr linnen (vet inte va man ska kalla de)  på fifty fifty. När jag kom hem så skulle jag visa mamma dom sen så inser jag att tjejen missat att ta av dom där larmgrejjorna på kläderna så måste dit idag igen. Lyckat!

Mamma å jag färga håret på varandra igår, dela på 2. Hon fick brunt hår och jag svart. Så blir de fan jämt för mej. Ska bli brunt men jag får kölsvart! Men de gör inge för de brukar gå ut rätt så snabbt. Å förr så färga jag alltid svart.

Visst i fan! Läre hämta mammas cykel å, glömde den när vi va å käka. Annika gick ju så jag jorde ju åxå de då å den flög ut huve mitt.

Fan va jag är glad över att jag aldrig ser min granne hemma, hoppar upp på morgon å direkt höjjer upp volymen å lika på kvällarna kan jag ha högt. Å som nu några kvällar när vi har sjunge singstsar haha. Låter ju inte lite de=P Men satan va kul de är alltså, måste verkligen skaffa mej ett sånt när jag får pengar.

Näe nu ska jag ta å fortsätta här å dona, så skönt att de börjar bli ordning i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0