Kanske ni tycker jag överreagerar, men ni känner inte de jag känner!

Nu va de en evighet sen sist men men. Vad har jag gjort senaste tiden då?

Vi har ju vare på Torön och de va aningen roligt! Satan va kul jag hade=) Började med förfest hos mej, med singstar och alkohol för vissa av oss. Fin fint lät de haha=P
Sen bar de av mot Järvsö. När vi kom in till bordet säger bandet å här har vi Siblla gängett å=P Å jag hade ju inte boka nå i Sibylla lr nå, dom bara kände igen oss, lite pinsamt=P hehe men skojjigt!
Dom nämde vårat bord/gäng under hela kvällen, kom fram med micken till oss å jag kan ju förstå lite varför åxå=P hehe. Jag å Sofie hördes ju inte direkt lite, de lät nog lite som att vi skulle haft mick fast vi itne hade de.

Här kommer lite bilder från kvällen=)

Jag, Sofie, Carola och Erika
Jag, Sofie, Carola och Erika sjunger singstar

Åse, Sofie, Carola och Erika
Åse, Sofie, Carola och Erika sjunger singstar

Åse och Erika
Åse och Erika sjunger med i allsången

Sofie och jag
Sofie och jag på Torön

Bandet
Bandet

Åse, Erika, Carola och sofie
Åse, Erika, Carola och Sofie

Jag, Sofie och Erika
Jag, Sofie och Erika på väg hem

Va en riktigt rolig kväll som bara måste göras om=D

Sen på torsdagen åkte jag till Hennan, tog ledigt på fredan så jag kunde träffa Carro, Joel och Moa mer=)
De var en trevligt men samtidigt lite jobbig helg. Ni tycker nog att jag förstorar de hela men ni känner inte de jag känner, ni vet inte hur de känns för mej.  Jag älskar att de händer för alla er men samtidigt blir de skit jobboigt för mej, jag vet att jag åxå kunna haft.
Sen stå på bådas sidor är riktigt svårt, jag vet hur de känns. Hur råder man någon som vill till att inte göra när man vet att de kan vara ett livs jobbigaste sak? Men de där löser nog sej de åxå.

Moa och Carro
Moa och Carro i Hennan

Joel
Joel i Hennan

Carro, Moa och Emil
Carro, Moa och Emil i Hennan

Moa har ätit=P
Jag, Carro och Moa tog en promenad ner till campingen och fikade


På fredagen var vi på grill och pubkväll på Hennans camping. Riktgit trevligt! AS BRA persner som sjunger och spelar, super god mat, as bra grillat men jag kunde inte äta mycke som vanligt nu för tiden. Lyckades få i mej 1 tredjedel av talriken medans alla andra vid bordet åt upp allt sitt.

Pappa, Joel och Carro
Pappa, Joel och Carro på campigen

eric broden och per engman
Eric Broden och Per Engman som sjöng och spela under kvällen

Dagen efter mådde man iaf som man förtjäna. Kom hem kl 7 på morgonen, efterfest i stuga 2, följde med Per och Eric dit, va även så hyper smart och tappa bort min väska men carro skjutsa mej några timmar senare så kunde jag leta efter den.
I stuga 2 sa dom att jag itne haft med mej någon väska när jag kom, lyckat=P Åkte vidare till stuga 6 där Per och Eric bodde och där på stolen låg den. Underbart! Jag kunde köpa min efterlängtade cola.
När jag kommer in å ska handla säger han som har de: Du ser ut som jag känner mj idag. haha snällt! =P Fast jag såg fan mer än sliten ut.
Badade i Hennasjön å för att piggna till lite å=P Kallt som satan men va skönt ändå. Emil och Simone titta bara på och Simone trodde inte jag skulle våga.

Nån timme senare bar de av ner på Ljusdal där de va crusing, fast den såg inte jag mycke av, lära ju hem och göra mej i ordning å cykla ner i SPÖREGNET å jobba natt. Sluta kl 4 å då va vädret bättre.

Igår va man bra nog trött och gjorde inge alls, kolla på film, va till Annika å kolla på mer film och tjocka i oss, sov även där.

Imorse hoppa jag upp kl 6, skulle iväg på körskolan, trött som fan och slarvig. Å jag ger mej inte med växelspaken, är för hårdhänt med den, men speglarna börjar komma in automatiskt.

Sen cykl jag iväg till mammas jobb och hämta min bikini ifall de skulle bli att jag å sofie ska sola å bada idag som vi nu ska snart=D
Sen tog jag även ett varv runt kyrksjön å sen hem å nu sitter jag här, har koka lite pasta till sallad.
Kokade även ägg men glömde bort dom lite. Har en sån där grejj som blir svart å röd så man ser när äggen är klar, den blev hel svart! Hmm inte så smart jag!

Näe nu ska jag slänga mej i duschen sen bege mej ner till Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0