Fan blöder i mun!

Fan vakna igen för en stund sen, in på toa, får upp slem och med kommer blod. FAN jag har börjat blöda i munnen som dom varna för.
Sitter här med blodsmak i munnen nu hela tiden och hoppas på att de slutar, känner verkligen inte för att sätta mej och åka till Hudiksvalls sjukhus.

Igår tyckte jag ändå att jag var rätt duktig med vad jag åt, åt mycke mjukare men hade ändåå samtidigt ondare igår.

Just nu och igår ångrar jag att jag tog ort halsmandlarna men de lär väl bli bättre. Men gruvar mej mej och mer för att börja jobba. Roligt om jag komer börja blöda i munnen, känns som man har glasbitar i halsen ibland, kan inte prat jämt på grund av att det göt så ont, så fort jag anstränger mej lite tex uteå går en liten sväng så blir jag värre direkt.
Springa fram och tillbaka där på jobbet är nog inte så lyckat då.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gumman, hör av dig om du blir värre och måste hem.

Så tomt här hemma utan dig! "/

Miss y!



PussPuss på dig gumman! <3

2010-10-20 @ 10:58:51
Postat av: Linda bäckman

Gör de jag, men verkar som det slutat blöda nu.

Vi måste ses så fort jag kommer hem!

Saknar dej å<3



Puss puss på dej gumman<3

2010-10-20 @ 11:17:29
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0