Jag hoppas det blir av

Nu har jag en plan och jag hoppas verkligen de blir som jag tänkt.

Åka till Spanien och gå bartenderutbildning, stanna kvar där ett litet tag och jobba sen hem och börja söka jobb igen. Säga upp sej tills utbildningen är.

Fattar va dunder jävla skoj:)

http://www.barkurser.se/spanien/skolan.html

Gårdagen tillbringades med Kristin. Hon fixa naglarna på mej, vi käkade sen spela hon, jag, jonas och pelle massa neger och president=)
Gick jätte bra för mej i början men på slutet föörlora jag mest hela tiden.

Näe nu ska jag slänga mej i duschen, se ska jag ner tll Kristin. Äta frukosthos henne sen iväg på dollar, körskolan. Sen ska jag även till Söderhamn å hälsa på lillebror min. Passa på nu när ma är hemma å inte kan göra nå.

Gruvr mej som fan för hur de ska gå på lördag när jag börjar jobba iigen. Långpass och bara jag är ute å går en svng så blir de som glasbitar i halsen och de gör för ont för att prata. Och jg får inte anstänga mej, eller lyfta nå tungt på 2 veckor. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0