Jag vill byta jobb och flytta

Jag är glad att jag åkte hit, kom på lite andra tankar då. Känt mej så sjukligt jävla negativ den här veckan. Allt har vare pina och pest. Jobbet, lägenheten, mej själv och allt verkligen.

Jobbet har jag börjat haka upp mej på mer och mer. Att det ska vara så olika för folk och massa. Det hela sitter väl i att jag inte trivs där längre och det har gått till en viss gräns så blir vad som helst negativt, fast man vanligtvis itne skulle reagerat förut. Vad vet jag? Men det har gnagt i mej länge och jag känner verkligen inte för att vara kvar där.
Har pratat min min chef om att jag ska säga upp mje men vet inte när. Än så länge vet jag ju itne vad jag ska göra. Ska jag jobba, gå som lärling, plugga eller gå utbildning? Jag har bolla runt tankar jätte länge men lyckas inte komma fram till något bra, vet fortfarande inte vad jag ska göra. Det är skit svårt! Jag tänkte jag skulle fixa ett möte på arbetsförmedlingen för dom brukar vara bra på att peppa mej och få mej att komma på vad jag egentligen vill göra , men nu har jag vänta på att få komma dit i över 2 månader å de känns som jag börjar ge upp allt.
Just nu börjar jag blir så jävla jobbless med så nu skulle jag bara vilja plugga och inge annat men de fu nkar väl inte så, man måste väl ha en inkomst å.
Önskar saker va lättare och att det fanns fler möjligheter, fler chanser om man ångrar något man försökt med tidigare.

Fick även tag på min hyresvärd för första gången på jag vet inte hur länge, jo sen dom tapetsera sist. Varken jag eller min granne har fått tag på han men i torsdags då lyckades vi.
Då berättar han att dom ringt från "Oves golv och färg" och dom skulle komma till mej klockan 10 på fredagen. Jaha säger jag? Ja jag får väl flytta alla möbler igen när jag slutar jobbet ikväll då.
Jobba 10½ timme sen hem, grannen skulle hjälpa mej att flytta skiten men orka inte men lova att fixa de på morgonen innan dom skulle komma.
Stressa järnet på morgonen, sov skit dåligt, rädd att jag itne skulle hinna tills dom kom.  10 minuter innan dom skulle komma var jag klar. Svettig och jävlig efter allt stök, bök och bärande så slänger jag mej i duschen, sätter mej på golvet och väntar eftersom jag inte har något annat att sitta på.
Väntade till klockan 11 men ingen dök upp. Gick ner till Kristin och vi käka frukost och kolla på "Mamma Mia". Hann inte se slutet för jag skulle iväg och jobba. När pappa hämtar mej och vi åker hem till mej så inser vi att dom itne gjort ett skit. Jag har slite bort alla möbler i onödan och kan inte ens komma åt mitt kylskåp eller något. Bra nog less jag börjar bli på allt nu. 

Just nu vill jag inget annat än flytta och byta jobb eller plugga. Men så lätt är de väl inte å bara flytta? Eller är de det? 

Längtar som fan till nästa helg, hoppas verkligen att det blir av. Jag Kristin, Jonas och R kanske ska till Örnåsen=) Skulle vara riktigt härligt. Dit å bada bastu, ta nån öl och njuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0