Vad är värst?

Vad är värst? Kalla någon för fitta eller gå bakom ryggen på någon, hitta på saker som inte och skicka till någon så den personen säger upp kontakten? Utan egentlige någon anledning för de stämde ju inte.

De hela började så här.

Jag höll på skriva/prata med en kille, vi hade bestämt att vi skulle träffas nå. Jag hade berättat för min "vän" (som jag trodde hon var, hade visat förut att hon inte var så mycket till vän. Flera saker som jag berätta, spred hon vidare, fast det var mellan henne och mej, lika mot andra) att jag prata med han och att vi skulle träffas, jag visa han och så.

Tiden gick och vi hade fortfarande inte träffats, dom hade vare inte på varandras sidor på internet och hon prata om de flera gånger. Så till slut sa jag, börja flörta med han då, ta han du, för jag kände mej inte så intresserad längre.

Tiden rulla på, jag försökte få tag på killen men han svara inte så jag sket i han. Helt plötsligt en dag så svara han, börja fråga ut mej varför jag bett mina kompisar kolla upp han och bla bla bla. Jag fatta ingenting, och han blev sur.

Då visade det sej att min "vän" hade skicka medelande till han och skriva att "Linda har bett mej kolla upp dej, jag ska skicka och flörta med dej för att kolla hur många du flörtar med."

Jag pratar med min "vän", säger att jag inte förlåter henne men vill inte sabba tjejgänget så de blir knas. Hon börjar med att skylla ifrån sej, låtsas att hon inte förstår vad jag menar.

Tillslut så erkänner hon, säger att "du sa ju att jag kunde skriva något till han" ja de sa jag, jag sa att du kunde ta han, flörta med han för jag inte var direkt intresserad längre.

Jag frågar varför i helvete hon gör nå sånt, för jag har inte gort henne nå. Då svarar hon att hon hade det struligt med en annan kompis och då bara skrev hon något.

Jaha så bara för att hon har struligt med andra vänner så ska hon måsta sabba för andra för de och snacka skit? Hmm.

Han sa ju upp kontakten med mej för att han trode på min "vän"  men sen hörde han ju att det inte var så och nu är det lugnt igen.

Jag blir förbannad på min "vän" säger att hon är en jävla fitta som hon håller på. Hon säger till mej att du är inte min vän längre, så fort du får pengarna jag är skyldigt dej så vill jag inte höra något mer från dej. Man kallar inte en vän för fitta! Näe och man gör inte så som du gjorde.

Tydligen så va de en helt annan sak, man får inte kalla någon för fitta men man får gå bakom ryggen på någon, hitta på nå skit och försöra vänskapen mellan andra, de är okej.

Vem tycker ni har gjort rätt/fel?

Har jag överreagerat?

Kommentera jätte gärna


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker såklart att du gjort rätt. Vilken jävla brud asså!

2010-10-21 @ 11:54:37
Postat av: Bajs

Det är ju du som är en fitta, du bad ju faktiskt din kompis ta kontakt med han, enda anledningen till det är ju att du ville kolla honom, så jag tycker att du är den största fittan av alla!

2010-11-06 @ 20:24:34
Postat av: Linda Bäckman

Dom skrev med varandra innan de, jag bad inte henne ta kontakt med han. Jag sa att hon kunde flörta med han om hon ville, att jag inte brydde mej för jag inte va intresserad längre.

2010-11-13 @ 17:23:47
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0