Jag ska förändras

Jag behöver förändra mitt liv. Mina mål är att sluta röka. Har 3 cigg kvar. Gå ner 30 kg i vikt, gått ner 2 än så länge. Bygga upp mitt självförtroende och självkänsla, har redan komme en bit på väg men långt kvar och de blir bättre om jag går ner. Sluta drucke som jag gjorde förra året har jag redan lyckats med, vill inte behöva dricka upp mina känslor och ska försöka lära mej att inte äta upp dom. De blir ändå bara bättre för stunden fast ibland är den där lilla stunden värt de, då nå bättre för en liten stund. Jag ska även försöka hitta något annat att göra, vad har jag inte funderat ut än. Ska jag jobba eller ska jag plugga? Jag skulle vilja plugga ett tag men vad skulle jag försörja mej på? Just nu skulle jag vilja gå semester och åka utomlands och till örnåsen, bara ta de lugnt, fiska och inte direkt tänka på nå. Jag ska även fixa mitt körkort, har mest bara teori kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0