Örnåsen trippen

Ni börjar nog bli van att jag sällan skriver här. Tänkte i alla fall berätta om resan till örnåsen:) jag, kristin, anette, annika och Carro tröck ihop i min lilla bil med all packning på golv och i knä, eftersom jag inte har nå bagageutrymme. Men de gick bra, lite bortdomnade ben bara:p när vi va framme så skynda jag mej in och kika hur de såg ut i rummen, dom har ju gjort om. Skit fint! Sen plocka vi fram ost, kex, kräftor, ölkorv, bröd å jocks och vräkte i oss och drack. Va riktigt gott och Trevligt. Sen vart de chips, godis och spel. Jag hade ju som vanligt med mej sanning eller konsekvens, våghals 2 och jag har aldrig. Sen hade även jag och kristin gjort en liten frågelek åxå:p pinsamma sexfrågor. Senare på natten så hoppa vi säck fast annika banga, jag och Carro nattbada i sjön. Men när vi Kom upp igen fick annette andningssvårigheter och de sluta med att hon fick åka med ambulansen till sveg för vi hade ju inte kunna gjort nå om hon blive sämre. Sen tröck vi ner oss i samma rum och ossy under täcket. Dagen efter hade jag och kristin som va vaken tidigt ett jävla stök med att lyckas kolla på natten film. Min kära mor hade tydligen kanske tage hem högtalarna till hennan så de gick inte att kolla på dvd. Jag spani och hämta min bärbara dvd för vi ville verkligen se nått. Då kommer jag plötsligt att jag har en tv med inbyggd vhs. Så hämta den ist sen vart de hela barnen på luna och chips. Å morgonen börja ju inte Allt för bra, Klev upp och insåg att vi va utan vatten. Helvete har de sluta funka igen nu va min första tanke men då insåg kristin att vi inte hade nå ström heller. Ringde mamma och hon Kom på att hon fått en lapp om att dom skulle stänga av till klockan 12 men vi fick tillbaka den tidigare:) efter vi kollat klart på filmen vart de städa och diska sen hem till ljusdal. Duscha och följde med jonas och kristin till koff i bränta och tog nån öl sen hem och emil på någon fest som inte var nån fart på, sen blev de efterfest hos ande. Lördagen vart de folkrace en stund. Regna så man vart frysen som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0