Varför ljuga om att man vill när man inte vill?

Visst jag kan vara en jävla fitta, behöver uppmärksamhet, har svårt att vara ensam och kan vara lätt irriterad. Men förtjänar jag att folk ska ljuga för mej för de? Varför ljuger man och säger att man vill träffa en person men egentligen inte vill? Jag ser äcklig ut och fattar att man kanske inte vill träffa mej för utsidan räknas, men varför ändå säga att man vill när man inte vill? Fattar inte? Vill man slippa mej så varför inte säga de i stället låtsas om att man vill? De kan inte jag få ihop. Men men vid de här laget är jag så pass van. Jag är som jag är och ser ut som jag gör, kan inte begära att någon direkt vill träffa mej. Jag förstår er att ni inte vill, jag vet inte själv om jag hade vela träffa mej, men då skulle jag i alla fall säga de i stället för att låtsas att jag ville. Jag är nyfiken på hur de skulle bli om jag lyckas gå ner mina 30 kg, om de skulle vara lika eller om de skulle bli annorlunda, bli som förut.

Kommentarer
Postat av: Annah

Du är såå otroligt vacker Linda! ingen annan ska få dig att känna på nåt annat sätt!

2010-09-06 @ 20:23:03
Postat av: Linda bäckman

Tack Annah:)

2010-09-08 @ 11:20:33
URL: http://lindabackman.blogg.se/
Postat av: bengt johansson

hallå där. eftersom jag inte vet hur du ser ut så kommenterar jag inte det. i " slutändan" är det i alla fallet Innsidan som räknas... låt inen annan slå i dej annat. tjosan.

2011-06-08 @ 07:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0