Lite små stolt!


Känner mej lite stolt nu faktiskt.
Jobbade 11½ timme idag sen hem,
bytte om å ut å sprang. Visst jag sprang inte mycke
men jag gjorde de iaf. Sen är de så jobbigt.
Min andning har blive värre än någonsin.
Fick fan nästan små panik när jag sprang.
Lära stanna flera gånger. Ska gå till läkarn nått
tag när jag känner jag har tid. Flera som tror jag har
typ stress astma.

Möblerade om igår=)
Så skönt. Andreas å Lars kom å
hjälpte mej att lyfta ur sängen.
Sen kom Magnus å hjälpte mej flytta möbler
å skruva isär sängen slapp jag göra allt själv.
Kändes som de skulle ta sån tid då.
Är inte helt klar än å tänker inte göra nå nu.
Men de är inte alls mycke kvar.
Å så underbart att den höga sängen är borta.
Nu kan man sova bla utan gnek!=P




Kommentarer
Postat av: Nord

Kanske du ska göra som alla andra å börja med att jogga =)Vill se hur det blev i lägenheten när den är klar..

2009-06-29 @ 16:31:36
Postat av: Linda

Ja men jag kör samma hela tiden. Ja om de blir klart nån gång. Jobba 23½ timme i heglen så har inte orka än. Men så fort jag kommer hem lär de väl bli.

2009-06-30 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0