15 kg till jul?

Ja då har man precis komme hem från en 2 timmars träningspass på pace. Gruvar mej för träningsvärken jag kommer få imorgon. Sofie är sjukt bra att träna med, så himla peppande. Jag är jävligt Lat men jag försöker i alla fall:) är riktigt nöjd med passet. Ska iväg imorgon igen. Har ett mål nu, ska gå ner 15 kg till jul. Tror ni jag klarar de? 4 månader dit va? Ska försöka kämpa som fan, å tränar jag med sofie och äter så som jag tänkt, ta bort pasta, potatis, ljust bröd och sånt så tror jag själv att jag lyckas:) känner mej så jävla pepp nu. Nu ska jag kasta mej i duschen sen ska jag och sofie väg och Luncha, blir sallad:p så jävla sugen på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0