Tidig kväll

Vart en tidig kväll igår, skönt som fan! Mathilda och jag bestämde oss för att bli klar tidigt så vi kämpa med fart, sen var de även väldigt lugnt.
Blev klar halv 11, riktigt skönt.

Sen pumpa däcken i cykeln och skynda sej hem och röjde upp lite här, sen fick jag trvevligt sällskap=P Skapligt jävla trött idag, inte sove allt för mycke i natt, vakna 1000 gånger och lega vaken.

Jag på Stadt

Ska strax cykla ner till jobbet och jobba ca 11 timmar sen kan jag lova att jag ska sova. Har ju lika pass imorgon, å är inte ledig för ens på tisdag.

Håller på tömmer datan lite nu, så skönt att man äntligen köpt skivor. Bränt ut "A walk to remember", "Kocken", "Farsan" och "Flickan" än så länge. Skönt å få lite plats, blir datan lite snabbare å kanske=)

Näe nu ska jag bege mej ner mot jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0