Nu jävlar ska jag ta tag i de

Vart en tidig kväll på jobbet igår, riktigt skönt. Vart strömavbrott i hela Ljusdal, Järvsö m.m. så vi kunde inte göra nå alls så vi passade på att göra så mycke som möjligt. Lämpligt de för då la vi på turbo sen och bestämde oss att vi skulle bli klar till halv å ca 20 i så lämna vi stället.

Har sove väldigt oroligt, fattar inte varför. Jag brukar sova as still, rär mej knappt, bara ibland men i natt, whoo! Hr vakna 3 gånger bara under 1 timme av att jag ligger i motsatt håll, på snedden, lite trångt är de å.

Men nu är jag uppe iaf, har duscha och skulle vela äte frukost men tror inte att jag har något och orkar inte ställa me och gräva i kylskåpet. Skulle vilja haft mjölk så jag kunde göra en proteindrink, men men.

Har bestämt mej att idag då jävlar ska jag ta tag med min vikt igen. Börja fundera igår, gick ju ner 4 kg på en vecka med att bara äta annorlunda. Så nu fattar jag inte varför jag itne fortsatte ännu mer. Ska göra de nu iaf och börja röra mej på de åxå, får nog ner en hund idag=) Min lille tjockis, nu ska vi gå ner i vikt gumman.

Mamma och jag har gjort nya regler nu på tävlingen, nu blir de månadsvinst bara, 300 kr i resecheck=)
Hon går och tro att hon ska vinna tanta där=P Men de kan hon fetinggkömma!=D
Kämpar hon så kämpar jag ännu mer och de vet hon. Jag kan som fan bara jag vill. Tänk att ha någon att träna med va jävla bra de vore då. Någon att ut å springa å massa. Men vem vill träna med en tjockis som knappt orkar nå än? Skillnad när man gick i 7an och sprang på typ samma tid som tjejer som träna mer än 7 gånger i veckan och jag hade aldrig hållt på att träna i hela mitt liv. Men jag måste ha med någon som är bättre för att lyckas, kämpar som fan då för jag vägrar visa mej mycke sämre.

Mina mål är att springa 2½ km på 12 min igen (sprang eljuspåret (stava) i Ramsjö på 12 min nånting), komma i mina kockbyxor=P (lite udda men dom är grymt skön att ha som mjukisbyxor), gå ner flera storlekar, minska storleken på mina bröst (så ska jag sedan försöka be om en förmisnkning),

Näe nu jävlar måste jag sätta fart här, börjar jobba om 45 min men vill vara där om en kvart. Ska skynda mej att klä på mej nu å dra ner, sen blir de iväg på körskolan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0