Planerar resa

Sitter och planerar en semester resa nu. Prata med Kristin och både hon och jag är as sugen, men synd att Annika banga ur. Så nu behöver vi hitta 2 stycken som vill följa med oss.

Vi tänkte ta min bil och åka till Leksand sommarland och leka a oss lite och festa. Vore riktigt kul, bara hoppas att de blir av.

Sen ska väl jag och Sofie iväg antingen på kryssning eller till Stockholm och roa oss. Vi får väl se vad vi väljer. Vore kul båda delarna=)

Imorgon ska man vara duktig åxå, ska försöka lägga mej i tid ikväll så jag tar mej upp. Vi ska iväg och träna halv 10 imorgon bitti, kommer vara död ja.

Har kanske lyckas sälja en bil åt pappa å=) Får väl se om han vill ha den, kanske ska komma å titta på den till helgen.

Någon mer som är intresserad av att köpa bil lr kanske skoter?
En Ford Eskott, En Renalut nånting och en mxz 440. Hör av er om ni är intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0