Irriterad

En sak gjorde mej jävligt irriterad i morse och är alltid lika dant.

Jag är ju sjukskriven 1 vecka och förvarnade om de förut  och såg till att de var okej.
Imorse fick jag sms "Känns det som du kan börja på torsdag?" Jag är sjukskrven, då ska jag väl vara sjukskriven. Jag börjar inte för ens lördag. Inget hur är de? Gick operationen bra?..

Har känts som jag haft glasbitar i halsen. Vissa dagar kan jag knappt prata för de gör så ont, står och tecknar och pekar i stället. Va ute å gick när jag va i Hennan och blev på en gång mycke sämre.
Plus att dom sa att jag inte får anstänga mej på 2 veckor och helt plötsligt ska jag börja tidigare än jag skulle. Näe tack!
Å jag får tillsägelser på jobbet att inte prata när min röst viker sej, men nu då? Hmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0