1 avklarat!



Då va ett dubbelpass avklarat.
Nästa är imorgon sen på lörda å ett till
veckan blir det å. Å vanliga pass
emellanåt. Men blir ju lite timmar iaf.
Å bra för jag tj'na en dag på att byta så här.
Spec bra med tanke på att jag förlorat
2 dagar. Men ligger kanske på + ändå jag
vet inte riktigt. Lär väl visa sej när lönen kiommer.
Å då ska jag köpa färg å göra om 2 bord iaf.
Å så ska jag måla panel, stol, tunna å spegel.
Ska dona på riktigt jag=) Men ska bli kul.
Förnya de lite. Ska försöka tjata om svarta tapeter
till tv rummet å. Mamma å pappa tycler de låter bra
så jag hoppas Emil går med på de. Känns som han
måste få va med å bestämma när de är han
å jag som är i dom rummen. Men bara försöka.
Han gilla ju hur de såg ut i Danielså min lägenhet i Järpen.
...
Näe nu ska jag ta å klä på mej, sminka mej å dra å kika på film=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0