Fiskning



Har vare iväg å fiskat idag med Stefan.
Sen vart de kina mat å Van wilder 3.
Blev besviken på filmen men va väl ändå bra.
Men fisket va trevligt. Fick upp nå små abborrar
å en gädda. Tappa nån pprecis med båten å.
Men men. Fick iaf. =) Synd bara på regnet.
Blev så blöt å frusen när man satt där ute på sjön.
Mitt är i mitten
Men sen när jag kom hem ringde pappa å fick
sej ett litet skratt iaf. Jag fick panik! En stor spindel jävel
va i lägemheten. Läskga saker de där. Mycke värre än
gädda som hoppa breve båten å stänkte ner mej.
Hahah vi fick oss ett gått skratt där. Inte fan viste jag att
du hade en fisk på å inte va jag då beredd på att den 
skulle hoppa upp mitt framför mej. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0