Håller på bli sjuk!



Håller på bli sjuk=(
Är små förkyld å febern har börja smyga sej på.
Jag hoppas de inte blir värre.
Har verkligen inte råd att mista nån dag nu.
Har redan missat 2.
Jag lära komma å ta över åt en tjej
på jobbet en kväll så fick
hon dåligt samvete å tjata om att hon skulle ta
min freda så jag fick va långledig.
Å sen på torsdan så ringde dom från jobbet å
sa att dom skulle ringa när jag skulle
komma för dom bara stog å trampa varandra på fötterna.
Men behövde aldrig komma den dagen.
Å de blir ju några timmar man gick miste om ändå.
Fast visst jag har väl jobba nån timme extra
å så de är skönt. De jämnar väl ut sej ändå antar jag.
Men skulle verkligen behöva en bra lön den här månaden.
Va ju på semester så å låna från mitt sparkonto.
Så nu måste jag betala tillbaka 12 000 ju.
Men jag får ju skylla mej själv. Å måste köpa nya skor
till jobbet å. Dom har blive så trasig.

Jag kämpar hela tiden emot så jag inte ramlar ner igen.
Det känns som de är väldigt nära. Vissa dagar finns
det inget ljus ens. Bara mörker och ingen mening till något.
Egentligen skulle jag börja med lamotrigin (nu hur de stavas?)
igen. Vet att humöret blir bättre av de å jag är lugnare.
Men de blir ju så dyrt å de har jag inte riktigt råd med nu.
Lr de har man väl aldrig egentligen.  Manvill ju alltid lägga pengarna på
nå roligare här i livet.Jag man nå tabletter lr går å pratar med någon
ser oftast folk ner på en. Visst jag har bara tage epelepsi tabletter
som lugnar mitt humör men ändå. Fast många tar de bättre än vad man tror.
Lr killar tar de bättre medans tjejer ser ner på en då. Så är det oftast med allt.
Jobb å massa saker. Det är en väldig skillnad har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0