Skrämmande!


Igår när jag shoppat klart å strax skulle åka hem från
Sundsvall så kom jag på hur mycke jag handlat
kläder för på 1½ vecka. Kom fram till att det blev nästan
14 000 kronor. Det är ju fan skrämmande.
14 000!!!!!!!! På kläder? Fast jag behövde ju de å men ändå!
Det är sjukt! 14 000 på 2 shopping dagar.
Önskar jag kunde lära mej å hålla i pengarna.
fick lön i förrgår å igår handla jag upp så jag bara
har 400 kvar. Fick 12 900. Bra gjort Linda!
Men de va saker jag behövde å jag ångrar mej inte
allt för mycket men de är en skrämmande siffra.

Fick träffa Carro, Joel å lilla Moa igår å.
Vi åt lunch på donken sen får dom hemmåt å mamma
å jag shoppa tilll dom stängde kl 8. Jag hade märken fulla armarna
efter all påsar. Tungt vart de. Men glad över gårdagens köp.
Kläder jag provat flera gånger men kännt att jag inte haft råd med
hängde på 50% ställning=) Jätte lämpligt.

Ska snart hänga upp en tvätt å ska slänga sån jag skjute uppp
i år. Nu ska de tömmas. Har inte platts för nå. Så¨trångt i denna lägenhet.
Ingen som vet av nån billig 2a? Säg till mej isf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0