Jag tror inte



Fan kan jag aldrig få lyckas ta mej upp?
Jag orkar inte vara här nere.
Jag kämpar å kämpar men varje dag
går det nere mer å mer. Folk säger
att det kommer bli bra. När?
Jag har mått åt helvete i så många år.
Det har blive bra en gång. De hölls sej i 3
månader ungefär. Sen va man tebax ner igen.
3 månader på så många år? Då känns
det inte som de kommer kunna bli riktigt bra.
Bra för ett tag men tror de aldrig kommer
bli bra. Tror jag aldrig någonsin kommer kunna
må riktigt bra. Bara bra för ett litet tag titt som tätt.
...
Snacka om att musik kan påverka en.
Sätter jag på viss musik så säger de bara poff
Jag blir innåtvänd. Inte lika kontaktbar.
Lättretad, deppig. Att de kan påverka en så
mycket. det är sjukt egentligen. Men ändå måste
jag bara höra den. Så fort ja hört nått så måste jag fortsätta.
Samma med en serie. Jag älskar den. Jag kollar jämt på den
när jag mår dåligt. Jag mår bara sämre när jag gör de men
måste ändå göra de. Kan inte vara utan den. Då går inte
att beskriva. Men de är sjukt egentligen hur det är.
Men ändå har den hjälpt mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0