Behöver avreagera mej!

Aldrig vela träna så mycke som jag vill nu.

Har så mycke som jag vill ut med.

Önskar jag hade en boxningssäck här

hemma. Så jävla underbart å stå å

avreagera sej på. Sätta på hög

skrikmusik och bara slå!!!!

Så jävla förbannad på mej själv

så jag förstår inte själv. Önskar man

kunde vrida tillbaka tid ibland.

Hade iaf en riktigt trevlig lördag.

Börja med förfest hos Erica sen krogen.

Hade sjukt trevligt. Underbart folk, spel. gott dricka.

Men vart mindre trevligt sen på natten. Vakna av

väldens magont. Klev upp å la mej i duschen så

jag fick varmvatten på magen. Bara låg å spydde.

Värkte så. Men efter en lång duchs började de mildas.

Jag la mej igen men när jag vaknade på morgonen

igen va de tillbaka. Va till läkarn igår och han sa

jag hade nån slags maginfluensa. Har lega i stort sett

konstant nästan sen natten mellan lördag och

sönda. Först idag som jag börjat känt mej bra.

Inte alls de där magontet och inte spytt en enda

gång lr nå alls som de va innan. Så nu ska jag

börja jobba  träna igen. Längtar! Så jävla lr på ligga hemma

nu så de finns inte. Först lång jävla förkylning, sen åkte

dit på rygghelvete och nu magsjukan. Kan lova att min chef är

hyper skapligt le mej nu. Tror jag jobbat 9 pass sen 26.

Gruvar mej som fan för hur illa lönen kommer vara och

om jag kommer ha råd med hyran och internet.

Inte så lämpligt nu till jul heller när alla dessa julklappar

ska köpas. Är ju nåra stycken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0