Födelsedagsfirande

Ja då var de snart dax för jobbet då. Trött som fan är jag men blir väl piggare snart antar jag. Ville inte riktigt kliva upp. Snoza om i 20 minuter. Får hoppas att den här dagen  går lika fort som kvällen gick igår. Och får även hoppas att de är lugnt så jag slipper stanna kvar. Ska ju fira Virre ikväll min lilla flicka har ju blive stor=P Hehe. Men läre ta de rätt lugnt för ska upp å jobba imorgon. Jobbar 11 till stängning då. Näe nu ska jag ta å sminka mej lite. Skönt att de röda börjar på ge sej lite så behöver väl inte lika tjockt lager smink idag. Inte lite jag skämdes igår. Tur de va så mycke så man slapp tänka på de hela tiden men synd nog så speglades jag i fönstret så jag blev konstant påmind.
Jag, Erica och Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0