Gör inte som jag

Ja då va man iväg å sola igår. Just nu ångrar jag de stort.  Jag vart ingen vacker syn. Sola för att se bättre ut men jag ser allt annat än bra ut. Röd som en tomat å värre ändå. Vita ringar runt ögonen och svälld.
På bilden så syns de itne ens i närheten av hur röd jag verkligen är. Den har ljusat ner de hela plus att jag tog den igårkväll å idag va jag värre.  Ser jag vacker ut lr? Haha
Jag som tomat

Senare på kvällen så va en kompis hit. Vi gjorde natchos oc kika på film.  Va riktigt trevligt. Inte sista gången får jag hoppas på. Å innan de va jag till Örnåsen och vände. Hämta en avfuktare bara. Önskar jag kunde åka dit å bara vara där. Vore så härligt. Längtar till jul. Hoppas snön kommer snart bara så jag å Emil kan utyå leka med skotrarna våra.

Skönt att de va mycke idag på jobbet slapp man tänka lika mycke på hur man såg ut. Kändes som många kolla på en.
Men de är ganka förstårligt. Va skönt iaf. Tiden gick väldigt snabbt. Tyckte synd om Lalia. Hon å hennes familj skulle äta där när hon slutat men dom fick äta själv så fick hon stanna å jobba längre. Va sån jävla rusch hela tiden. Trodde aldrig de skulle ta slut. Tur att jag fått tillbaka min energi igen. Va nog bra att jag va sjuk som jag va förut. Vila upp mej rejält. Har inte vare så här pigg på jag vet inte hur många månader. Så jävla skönt.

Nu ska jag nog städa lite här. Fast de finns nästan inget att städa. Men så sugen på göra julfint när man kolla på jobbet å mot alla lägenheter när man gick hem. Bara snön som fattas. Man vill liksom inte fixa till innan den kommer heller. Inte jag iaf. Ingen julkänsla då.



Å ett tips till alla som solar. Sola inte längre än ni brukar när rören är bytt fast de inte brukar ta nå direkt annars.
Även om de bara gäller 10 minuter mer för då kan ni se ut som jag å de vill ni nog knappat!


Kommentarer
Postat av: Nadde

Snyggt!!! :-D

2009-11-27 @ 23:10:02
Postat av: Linda Bäckman

Visst är de=P Fast jag är tok mycke rödare än va de ser ut som. Nästan dubbelt så röd. Vill inte nå gärna flina. Kör nästan med en min hela tiden. Gör lite små ont annars=P

2009-11-27 @ 23:11:53
Postat av: erica

usch, stackare :/

2009-11-28 @ 10:52:16
URL: http://ericaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0