Gruva mej i onödan

Om man säger ring mej kl 11 så ska jag bestämma då om jag kan skjutsa dej lr inte. Varför vägrar man svara då när man själv sagt de? Får jag inte skjuts iaf som jag knappast tror jag kommer få. Du är en sån jävla velpelle! A isf ska jag inte iväg å hämta den där saken så ska jag sola.

Imogon läre jag ner å göra nytt syntest till nya körkortstillståndet. Äntligen snart ska jag få börja köra igen. Måste ta de där förbannade kortet. Vart så glad nyss när jag ringde telefonbanken å kolla hur mycke som skulle komma in imorgon. Oroa mej som fan om de skulle räcka till hyra å internet men de gör de. Måste ta å börja köpa julklappar å så jag har de gjort innan jag å Sofie åker till Stockholm så man vet vad man har att leva på. Å sen vore de skönt å ha de gjort i tid å inte sista minuten.

Bra fick tag på hn nu. Åker kl 2 efter jag solat.


Virre på märtas

Idag fyller denna underbara flicka år! Stort grattis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0