Hur kan man tillåta sej själv?

Jag har ett mål nu. Jag ska kämpa å kämta. Vill ha tillbaka denna kropp som jag en gång hade.
Jag innan jag tok gick upp
 Kan inte förstå hur fan jag kunna/kan låta mej gå upp som jag gjort. På 1 enda år gick jag upp 30 kg. På 1 enda jävla år! 30 kg är inte lite de. Lyckades gå ner 15 kg när jag flytta hem från Järpen men gick upp 10 gen när jag börja jobba. Besviken som fan på mej själv att jag fortfarande fortsätter att trycka i mej skit ist för att ta tag i de. Hatar verkligen min kropp och skäms som fan. Varför tar jag bara inte tag i de? Ska jag gå upp 30 kg till innan jag verkligen inser att nu jävlar måste de vända? Aldrig i livet! Nu jävlar är jkag less på mej själv å mitt smygätande för mej själv. Har vare iväg 2 dagar å tränat nu å de känns så jävla underbart.Synd bara att jag måste göra de själv.
Så här ser jag tyvär ut nu
Man behöver någon där som hjälper en i bland. Men men. Är förbannat jävla stolt att jag går på gymmet alldeles ensam nu. Totalvägra jag förut. Och tränar även där nere om andra är där. Har till och med stått å slage på boxningssäcken när folk tittat på. De är fan inte illa. Ska försöka lägga upp så mycke som möjligt om allt de här. hur jag sköter mej, om jag gör nå framsteg lr bara fuskar. Får lägga in lite bilder titt som tätt. För då måste jag ju fortsätta annars blir de ju pisamt för mej eftersom ni har koll på mej då.


Kommentarer
Postat av: Virre

Tummen upp! :D

Jag ska ju följa med har vi ju sagt ;) Måste fan jag med!

<3

2009-11-25 @ 23:32:44
Postat av: Linda Bäckman

Bra de gumman! Bara säga till när du har tid å lust.

<3

2009-11-25 @ 23:52:44
Postat av: Pauline

Är det pace du tränar på? Funderar också på att skaffa kort där :)

2009-11-26 @ 13:24:40
Postat av: Linda Bäckman

Ja jag tränar där. Gör de=)

2009-11-26 @ 14:06:58
Postat av: Anonym

Har de fått några nya maskiner? (:

2009-11-26 @ 15:46:31
Postat av: Linda Bäckman

Fått nya maskiner sen när? Dom fick i början av juni lr va de va

2009-11-26 @ 16:30:29
Postat av: Pauline

tränade nog där sist i februari/ mars.. Usch, då vågar jag inte ta mig dit.. skämms jag, när man inte kan med dom :S hahah

2009-11-27 @ 12:46:44
Postat av: Linda Bäckman

Jag är åxå så men gå på sån här visning då som man får om man vill när man skaffar kort. Fan fortfarande en sak som jag inte vet hut man ska göra riktigt så jag har aldrig prova satt mej där. =P

2009-11-27 @ 14:19:04
Postat av: Anonym

AA, får se om det går. fick ju en sån när jag skaffa mitt första kort där för något år sedan. :p

Äsch det ordnar sig! :)

2009-12-01 @ 11:36:09
Postat av: Linda Bäckman

Är nog lugnt ändå de ska du se=)

2009-12-01 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0