Känna på sej!

Ja då hare vare halloween då. 

Känns skönt att de är över. 

Jag kände verkligen att jag behövde

göra något dennna halloween för att

komma öv DÖD på halloween. Gjorde

mej iordning mer än vanligt, fixa dricka,

gick iväg och skulle festa. Tog en öl sen

gick jag hem. Inge sugen alls. Känns som nått

kommer hända om jag roar mej på halloween.

Det gjorde de sist. Visst de är 5 år sen men jag

verkar inte klar av att få de ur skallen.

 

Alla var hos Jossan för 5 år se. Hon hade halloween 

fest, alla skulle sova över där. Men på natten fick

jag nån konstig känsla, ville bara hem. Tänkte 

att jag skulle stanna kvar eftersom vi sagt att vi

skulle de, jag la mej och försökte sova men gick inte

men tillslut gick jag hem ändå. När jag kom 

hem var mamma vaken. Då kommer de! : Farfar dog

för 2 timmar sedan. 


Samma sak va de när vi tog bort Tusse.
Alla va i Ljusdal förutom pappa.
Plötsligt ringer mammas mobil och jag
tänker Tusse är död. De va så.
Pappa ringde och berätta att han tage bort
vår älskade hund. Fattar inte hur jag
kunde veta att de skulle vara ett sånt samtal.
Ingen hade ens prata lr nå i huve tage om att han skulle
avlidas. Han hade problem med andning nån
gång men aldrig så man tänkte att han
skulle tas bort för de. Men ändå visste jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0