Stolt över mej själv nu!

Idag är jag stolt över mej själv!
När jag klivit upp tyvär sent på dagen
så rikgde jag till Micke (körskola) och
fixa så jag kan snart börja övningsköra igen.
Pappren är beställt så de ska bara
förskotsbetalas och jag ska gå å kolla
synen en gång till. Jag har bestämt att jag ska
ha det innan 20 februari. Jag ska ha det före lillebror.
Så nu är det tävling. Sen mer jo jag åt nyttigare mat.
Vidrigt var det åxå men tröck i mej de ändå.
Medans jag åt satt jag å plugga skyltar.
Å nu har jag vare iväg på gymmet å tränat ett snabbis.
Blev mest bara träning med armar å ner mot rygg å så.
Har åkt dit på ryggen mer å mer nu för tiden så
måste verkligen börja träna upp mej. Å nu ska jag
börja köra seriöst verkligen. Måste verkligen bli av
med min jävla övervikt nu. Sen ska jag även leta nr å
ringa komvux. Vill börja plugga upp nått ämne
samtidigt som jag jobbar.
Fan nu känns de som mitt liv börjar falla på plats.
Så jävla skönt. Bara hoppas jag håller de här nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0