3de avklarad

Har flyttat ner till extrasängen. Kan man somna till film på kvällarna/nätterna=) Så skönt fast sängen är inte allt för skön att sova i. Men men.

Va på min 3de körlektion idag=) Gick bättre den här gången så vi gick vidare och nästa gång ska vi fortsätta med växlingen och i backe. Får väl se hur de går då. Hoppas på få träna lite med mamma idag.

Struntade i att cykla hem. Åkte ist till jobbet och växla pengar, cyklade vidare och hhppades på att de fanns soltid vilket jag inte trodde fanns. Men där hade jag fel. Kl 11 va en tid ledig och kunde gå in redan 10 i=)

Sen cykla jag hem, duscha en snabbis, iväg å va snäll mot lilla Erik. Tjäna man 50 kr. Behövligt behövligt!

Å nu sitter jag å väntar på mamma. Vi ska iväg å köpa nån ansiktskräm till mej. Mitt ansikte är så jävla tort lr iaf halva sidan och jag ser mer än förjävlig ut. Har sluta sminka mej nu för de utom ögonen då. Märkte att de vart bara värre när jag sminka mej. Ganska självklart! Satte ju sej i skiten.
Tänkte gå till läkarn till veckan när jag är ledig å se va dom säger. Kan ju fan inte va normalt tycker ja. Alla som ser mej frågar vad jag har gjort och vissa titta som fan men törs inte säga nå.

börjar jobba kl 4. Jobbar med Sofie=) Men synd att de inte vart nå jobb i helgen för min del. Hade verkligen behövt de. Funderar på en helg i Hennan. Får väl se hur de slutar.
Vore kul å ut å köra lite fyrhjuling=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0