5 bokade

Ja då har man gått år fyllt 21 år, å sjuk va man. Jobbade fredan, hade lite feber så man kände sej lite seg men gick hyfsat ändå. Sen åkte jag till Hennan, kollade på tv men la mej väldigt tidigt. Va så sjukligt trött.
Vakna med världens suraste fittigaste humör och de fortsatte resten av dagen. Gjorde inte saken bättre att jag fick tjafs sms sen.
Iaf skulle promt till Ljusdal för jag hade tvätt dag. Sur som fan å bara snäste åt mamma å pappa. Förlåt för de!
Väl på Ljusdal blev de tvättning en va jag så jävla trött och inge piggelin, satt vid datan och vänta på att lilebror skulle ner på Ljusdal. Käka pizza med han, Joel och Stoffe sen skjutsa dom upp mej på åsen. Satt å drack några öl med Palle och 3 kompisar till han men mitt humör sa emot när jag smsa med en person så gick hem. Kändes som jag inte skulle va nå trevligt sällskap. Ringde lillebror som inte hade hunne vare hemma alltför länge.
Så han åkte ner på Ljusdal igen och hämta mej. Ville inte va hmma själv. Vart tv med mamma och pappa. Trött som fan och la mej nästan på en gång. Vakna tidigt, satte igång en film mellan 6 och 7 på morgonen. Sen vart det promenad run strivik å så med mamma å pappa, hundarna fick komma ut å ligga ute på plattorna med oss. Grillade och åt gott. Spela även lite finans men hann inte spela klart för Emil, Jocke å Peter skulle hem till Söderhamn å jag skulle lifta med till Ljusdal.

Vart lika i viktminskartävlingen den här veckan å. Fast jag tror egentligen inte de. För kolla på min våg sen när jag kom hem å då visa den 2 kg mindre. Den jag brukar väga mej på annars. Men men.

Var på min första teorikväll för adra gången idag å=P 1½ år sen sist. Jon och Linnéa gick på samma å=)
Hade inte gjort klart de som vi skulle göra men jag va nog den som svara på mest=P hihi.
Jag och Linnéa bokade även 5 körlektioner var åxå=D Min första är på onsdag. Så nu jävlar är jag på gång!
Ringde mamma så fort jag va klar och kolla om hon va kvar på Ljusdal å de va hon så jag cykla till coop och mötte henne där. Hoppa in i s60 och övningskörde=) Lite roligt att köra den men lite läskigt. Tycker man ser så dåligt för den är hög å bred. Är ju van minifjutti golfen ja=P
Så fort jag får pengar ska jag ställa på min golf å ta ner den hit. Ska börja övningsköra med den=)

Fan va bra de känns! Inte bara de utan fler saker=)

Fan va jag vill ha sommar å körkort nu. Sitter å lyssnar på Creedence nu. Å man vill ha sommar och öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0