Äntligen

Igår kom äntligen dom 2 papprena jag väntat på. Mitt övningkörningstillstånd och deklarationen. Så va en tjej som vart super glad igår. Så nu är de bara för mej att börja övningsköra. Måste även börja läsa i boken för på måndag börjar teorikväll.

Va inge pigg på jobbet igår, trött å orkeslös men tänkte inte allt för mycke på de eftersom jag inte hade sove så mycke på natten men sen på kvällen fick jag feber å blev sämre. Får hoppas de går bra att jobba ändå idag.
Men sen är man edig lördag och söndag. Få man se va som händer imorgon. Fortfarande inte planerat och bestämt vad jag ska göra på min födelsedag än. Känns som de bara blir sängen.

Näe nu ska jag göra mej i ordning å cykla ner på jobbet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0