Behöver mer tid

Nu skulle man ha vare ledig idag. Är i värsta bra städtagen men läre slänga mej i duschen nu, börjar jobba om en timme.
Diskat, börjat på å städa=) Så börjar redan bli en bra skilland här=) Bara hoppas på att man är pigg ikväll när man slutar. För vill få de hyfsat klart tills imorgon när jag drar iväg troligtvis. Vore så skönt å komma hem till en städad lägenhet.

Sitter å räknar på hur lönen kommer se ut på ett ungefär. Ingen positiv syn. Men men de ä ju lite grann iaf. Önskar jag finge mer timmar. Är i så stort behov av de.

Ska försöka börja leva toksnålt. Försöka börja äta upp de ja har i frysen å inte köpa massa, ska låta bli å käka ute. Dricka alkohol har jag i princip sluta med. Tror jag drucke 6 gånger sen jag blev slagen. Har haft öl i kylen ståendes i 13 dagar nu utan att rört. De är inte illa och har i Hennan med. Lämna ju lite där för jag trodde inte att jag skulle behöva 20 st men de va fel räknat.
Men men. Ska försöka lägga så mycke som möjligt på körkortet nu och spara till sommarn ifall de blir gbg med Sofie=) Och ska även betala av min skuld till mamma och pappa. Bara jag får reda på hur mycke de är.

Näe nu jävla måstejag sätta en jävla fart här. Ska snart cykla iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0