De går framåt!

Trodde den här dagen skulle bli kaos, men hade då fel verkar de som än så länge.
När klockan ringde i morse inser jag att jag råka ställt den en timme fel. Skull upp halv 7 men klev upp halv 8 och skulle ha körlektion 10 över 8. Lyckat. Slängde mej in i duschen, borsta tänderna, på med kläderna och kasta mej på cykeln. Men hann i tid och och va till och med där innan.
När jag väl börja köra så gruva jag mej som fan. Hade ju gått åt helvete dagen innan, och jag skulle fortsätta med de jag höll på med.
Men de gick inte dåligt, de gick ganska bra, på en gång. De va kul, jag va lugn. Så nästa gång ska vi gå vidare till nästa sak och jag har bokat 2 lektioner till.

Nu ska jag ta mej en promenad runt kyrksjön, gjorde de igår med. Så otroligt skönt. Börjar få in de här med att ut å gå. Gjorde de aldrig förut mer än fram och tillbaka till jovbbet ungefär men nu har jag gått minst en gång om dagen nån km sen i lördas. Känns riktigt härligt och man börjar känna skillnad i kroppen. Kanske ska jag lyckas gå ner nån gång=)

Kl 4 börjar jag jobba, skulle egentlige börja 11 men Lars vill byta=)
Ska försöka hinna med lite teori åxå. Ligger efter ungefär 100 sidor lr mer. Åt helvete men men bara tok plugga de.


Näe nu ska jag ta på mej mitt headset och  ut å gå=) Sen blir de sallad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0