Duktig flikka!

Lite seg man kommer va idag då. Vaknat å somnat om hela natten, sovit as dåligt.
Va nära på hoppa upp 6 - 7 imorse men då skulle jag bli helt död idag med tanke på att jag la mej efter 4.

Ska ta å träna lite snart. Få känna mej lite duktig=P Kolla på vågen, gått ner ett kg nu och 3 cm runt magen sen vi börja=D
Å nu ar jag ju cykeln hennes så nu blir de väl ut å cykla lite å.
Pappa verka vart spårrad när vi börja med de här å. Börja ut å gå med mamma när han va hemma och cykla på mortionscykeln. Å igår berätta han att han skulle cykla lite där han bor på jobb å för en jobbarkompis hade tage dit en sån där.

Få se om jag lyckas sälja bil åt han å. Vore ju trevligt så blir man av med en iaf å får lite mer plats. Men om ett tag försvinner ju min å. Så fort jag få kort lr övningskörningstillstånd iaf. Funderar på om jag ska ställa på den då så kan jag övningsköra den. Tror mamma har s60 å då får jag ju inte träna på att växla.

Är satligt ssugen på apelsinjuice sen jag å nicklas Bergström fula oss om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0