Första avklarad

Ja då va första körlektionen avklarad=) Gick rätt så bra men blir ju konstigt när jag måste lära om min växling. 1 4 år har ju jag växla 1,2,3,4,5 men nu ska jag ju böja växla 1,2,4,6. Lite ovant. Sen så har jag alltid tryckt in kopplingen först när jag ska växla men de ska jag inte. Börst bromsa lite sen koppla sen växla. Så dom 2 sakerna ska vi träna på nästa gång.
Å så tycker han att jag är lite hård på växelspaken men de tror både jag å pappa att de är för att jag är van vid att köra med gamla bilar. Å så ska jag försöka vänja mej vid bra broms. Får nog ut å övningsköra lite med Renaluten (stava) för den är de bra på å lika s60 men de är ju automat å de är ju inge å träna på.
Nervös man va i början då. Å de första jag gör är att tar fel pedal. Hahaha. Körde ju s60 igår å där finns ju ingen koppling. Illa de kändes.
Kände mej så blåst när jag satt där innan vi åkte. Först de sen när jag skulle starta den så ville den inte starta å tänkte inte på tt han sagt på teorikällen att om den inte startar så måste du båsa.
va för trött för att fatta nå. Hehehe.

Nu ska jag plugga lite teori innan jag börjar jobba kl 11.

Ska se till å verkligen kämpa till de här nu. Ska verkligen ha de här snart. De är bara så. Fan vart sist i syskonskaran. Trodde en gång att jag skulle bli 2a av 5 men så vart de inte alls. Men blir inte älst iaf, får vi hoppas på=P Var jag taskig där? Inge illa menat lr nå. Trodde jag skulle ta mitt precis när jag fyllde 18 men 21 blir de ist. För nu ska jag fan inte ge upp igen.

Kommentarer
Postat av: Nadde

Nä inge taskigt. Jag hade inget behov att ha körkort innan.. Men lillasyster när ska du växa upp å inse att man inte måste tävla i allt??

2010-04-14 @ 17:15:47
Postat av: Linda Bäckman

Jag ser de inte som en tävling. Va bara nå jag trodde då. Jag skulle egentligen ta de för länge sen men har inte palla med att göra de.

2010-04-14 @ 18:04:23
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0