Fy fan säger jag bara!

Va verkligen inte min dag igår. Börja väl när jag skulle hem från jobbet. Hade tok bråttom hem. Så skynda mej att byta om, satt mej på den där jävla cykeln! Blive bara sämre å sämre jävla vrak! Förut har den snott när man trampat så man är på väg att flyga av ibland, men nu va de inte bara de. Nu börja den kugga över konstant när man trampa så gick inte å cykla, fick gå hem.
Jag som hade så bråttom. Hemma, duschar, byter om, håller knappt på att hitta böckerna jag ska ha. När jag väl hittat dom så håller jag ist inte på hitta telefon, men tillslut så. Kunde äntligen börja knata iväg eftersom de inte gick å cykla. Tror ni inte de börjar dugga å då? Jo självklart!!
Väl på köskolan sitter jag som ett frågetecken i en annan värd. Fråga mej tex nått om man fick ha droger i  kroppen när man kör bil? å jag svarar jag vet inte. Funka som inte riktigt då.
När vi äntligen va klar så börja jag knata hemmåt, ringde mamma och fråga vart hon va. Utanför Ljudal, ja tänte jag å bad henne plocka upp mej, åkte på prix å handla sen hem å käka.
Börja få världens huvevärk och illamående som fan men tänkte att de va för att jag käkat. Brukar ju va duktig på att äta för mycke så jag mår illa å jag har ju ätstörningar i perioder så tänkte inte så mycke mer på de.
Fick upp de och gick å la mej, hoppades på att min huvevärk skulle försvinna.
Men höll inte på kunna somna, mådde bara mer illa men försökte att inte få upp, tillslut när kl va 2 så lära jag springa upp.
Då va de nog inte pga att jag käka för mycke lr nå för de tyckte jag verkligen inte att jag gjorde heller. Sen har jag mått illa hela natten och morgonen här så har nog åkt på magsjuka. Fy fan!

Så va verkligen itne min dag igår...

Jag

Så jävla surt för jag har verklgien inte råd att vara hemma från jobbet och så funderade ja på dra till Hennan ikväll när jag sluta. Skulle va med lillebror men icke!
Ist får jg väl ligga å kolla på film och försöka plugga ikapp på körkortetsteorin så mycke jag orkar.
De är inte lite jag ligger efter heller. Trodde vi va på ett kapitel men vi va tydligen på 2 kapitel efter. Illa så måste verkligen börja tokplugga om jag ska ta den här skiten nån gång.


Kommentarer
Postat av: anton enberg

jävla kosa kosa;*

2010-05-01 @ 19:17:36
Postat av: Linda Bäckman

Va??

2010-05-01 @ 20:14:32
URL: http://lindabackman.blogg.se/
Postat av: anton ENGBERG

Snygging :D

2010-05-02 @ 23:15:52
Postat av: Linda Bäckman

A lr hur va! =P

2010-05-03 @ 09:49:46
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0