Gäsp gäsp

Nu är de nog sängen som gäller, börjar på bli lite trött. Sutte vid datan i flera timmar. Trök trök.

Va små duktig å tog en tur runt kyrksjön idag å. Önskar jag hade en annan cykel att cykla på å snart är jag utan helt. Trodde jag skule flyga av cykeln igår. Skulle över övergångsstället när de när de va massa bilar. Å då börjar trampan sno och foten åker i backen å jag trampar snett. Inge skönt.

Vart bara lite läsning till körkortet idag. Måste göra klart imorgon. Är på tok för trött nu. Men ska ju upp kl 7 så lär ju ha tid på mej. Ska inte göra något för ens kl 11 men de är så skönt å va uppe i tid, ha hela dagen på sej.

Men imorgon ska jag iaf tvätta lite grann, inte mycke alls men de är skönt å få undan de å så läre jag ju tvätta jobbarkläderna.
Sen kl 11 så ska jag på Finess och fika med en tjej, sen plugga lite till körkortet och städa om tiden finns och sen kl halv 7 börjar teorilektion. Får se om de blir nå övningsköra med pappa imorgon. Vi skulle höras. Men de skulle behövas så går de kanske lättare på freda när jag har körlektion.

Jag mer än längtar efter sommar och semester nu. Vill ha mer än 2 veckor men vet inte när jag ska planera in de. Sen kan de ju va smart å spara eftersom jag vill utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0