Ge mej ork

Tröttttttttttt! Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Skönt å bli klar tidigt, va lugnt så man kunde pula på under kvällen.
Nu ska jag slänga mej i duschen sen måste jag tvinga mej själv till att plugga till körkortet. Få se hur de går. Ögona vill inte va öppen på mej. Hoppas de inte är så långt kapitel. Fast säkert är de, de och jag kommer garanterat inte hinna klart som vanligt. Men men. Måste verklgien ta tag i de här någon dag.
Skulle göra de i helgen men inte fan gjorde jag de. För fint väder så man satt ute i solen ist. Å skjuter upp de som vanligt, gör de sen. Johej du!

Näe nu måste jag slänga mej i duschen så jag kommer igång nån gång. Får kanske ta mej en iskall dusch så jag piggnar till. Näe gu va hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0