Hopplös!

Hmm............ Inga ord.

Seg som fan här på möran, fast de ä väl int så könstit med tanke på att jag satt uppe till efter 2 nån gång å hoppa upp tidigt. Men nu har man duscha iaf, ska skynda mej å klä på mej så jag tar mej ner på jobbet nån gång.
Börjar egentligen halv men vill vara där till strax efter 9 så jag kan lunka på i morgontakt.

Å inte fan vart de nå pluggat igår heller. Inge bra men hade trevligt på msn ist.
Kul att de går så bra å prata nu.

Blir tok skynda sej hem sen och hoppas på att man hinner läsa lite iaf innan jag ska på körskolan. Va ju aldrig dit sist. Hade de så skönt i Hennan så valde att stanna en dag till.

Näe nu jävlar läre jag släng på mej linne å leggins, ta tablett å cykla ner. Skönt som fan nu när jag inte sminkar mej. går så snabbt att göra sej i ordning=P Men snart ska jag börja sminka mej igen så jag inte skrämmer bort fölket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0