Inte förbjudet att använda.....

Har vare iväg å sola en sväng på morgonen, även slängti en tvättmaskin så nu väntar jag på att den ska bli klar så jag får slänga i nästa.
Känner mej trött å slö idag. Har massa jag måste göra men har inte orken till nå. Skulle bara vilja lägga  mej i soffan och kolla på en film och äta nå gott. Hungrig är jag å men finns ju inget hemm å äta å pengar får jag inte för ens den 27. Men läre väl se om jag hittar nå att äta idag iaf så jag klarar mej=)

Min granne verkar tro att de är förbjudet att stå på våran parkering. Vi har en varsin utanför lägenheterna. Men har ställer sej alltid på snedden nån meter ifrån och täcker upp våra parkeringar. Sen när jag kom hem igår så såg jag att mamma å pappa ställt hit en bil. Garanterat för att jag sagt att jag vill ut å övningsköra med den för att ja ska bli van med bra bromsar.
Så imorse när jag kom ut så har han ställt sej på andra sidan av plan? Varför? Vi har en varsin.

Fan va härligt väder de va idag då, blåste lite när man cykla men solen skiner å de är toppenväder annars. Synd att man är slö bara å har fullt upp. Måste sitta å plugga idag å sen iväg på teorikväll, ränna fram och tillbaka till tvättstugan för att använda torktumlaren eftersom inte torkskåpet funkar. Skit grejjer! Fan skaffa nya grejjer så vi kan använda!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0