Jag ska slå dej mamma=P

Åh jäklar nu börjar jag bli duktig. Även tränat lite smått här på morgon.

Snart ska jag till jobbet. Skönt å slut 4 lr 5. Man är så van att jobba kväll. Få man se vad som händer ikväll. Kanske höra om lillebror vill komma men iofs så lär han ju inte ha tid när Stockholmarna är i Hennan.

Kolla på en asbra film igår, minns inte va den hette å såg aldrig slutet. Vart lite för trött å kl vart lite väl mycke. Men har bränt av den så jag kan se hela. Carola berätta igr att hon sett den å att den va skit bra å fråga om hon skulle åka hit med den så jag fick se den=) Så läre komma ihåg å ta med den å lämna in den när jag går till jobbet.

Jag

Näe om man ska ta å göra sej i ordning så man kommer iväg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0