Jävla huvevärk!

Lite seg man va imorse då när kl ringde. Hade ställt den på 7 men hoppa inte upp för ens 8. Kände att jag behövde de eftersom jag ska vara klar och orka plugga sen.

Nyss duschat, snart klä på mej lite kläder, sminka mej och fixa håret om jag orkar. En sån där fjortisfrisyr som jag kallar de=) Men ja tycker om den och passar bättre i den=P

Vaknade med världens huvevärk i morse, säkert för att jag inte sove så mycke. Så fort jag sover dåligt så får jag den där jävla huvevärken. Inge roligt alls. Men bara hoppas på att den vill försvinna snart.

Så fort jag orkar så ska jag till tvättstugan å slänga i en maskin. Får se om torkskåpet flygeri luften idag=P Näe men satan va den lät i lördas när jag tvätta. Lät som den skulle skära ihop. Som om kläderna åkt in i fläkten.
Önskar jag hade en egen tvättmaskin. Hade vare så jävla skönt, kunna tvätta när man vill.

Näe bäst å sätta lite fart kanske så jag är klar och i centrum huset kl 11. Annika och jag ska ju ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0